Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keressük azokat a szakembereket, akik egy professzionális, inspiráló és támogató szellemi műhely keretein belül folytatnák karrierjüket.
A Gránit Alapkezelő Zrt.
Ügyviteli koordinátor
munkatársat keres csapatába
Feladatok
- Bejövő, kimenő és belső iratok iktatása iktató rendszerben,
- dokumentumok továbbítása az illetékes terület részére,
- hivatalos dokumentumok, szerződések aláíratása, dokumentumok útjának koordinálása,
- szerződések rendszerben történő kezelése, nyomonkövetése, felügyelete
- szerződések és dokumentumok papír alapú lefűzése,
- beérkező számlak rögzítése,
- számlajóváhagyási folyamat elindítása, nyomonkövetése
- riportok készítése, ad-hoc feladatok
- szoros együttműködés a számviteli területtel és kapcsolattartás más társosztályokkal.
Elvárások
- Dokumentumkezelésben szerzett tapasztalat.
Előnyt jelent
- Számlarögzítési tapasztalat
- Nyitott, kommunikatív személyiség.
- Ha nem a problémát, hanem a megoldást látod.
Amit kínálunk
- Határozatlan, teljes munkaidős szerződéssel várunk;
- Versenyképes bérezést kínálunk;
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz;
- Home officera is van lehetőség;
- Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
- Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
- Családbarát munkahely vagyunk;
- Mobiltelefont és cafeteriát biztosítunk.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Óvoda
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Munkavégzés helye: XIII. kerület, Váci út 17. irodaház
Jelentkezés módja: önéletrajzzal a recruitment@granitalapkezelo.hu email címen.