Ügyviteli koordinátor

 

 

Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keressük azokat a szakembereket, akik egy professzionális, inspiráló és támogató szellemi műhely keretein belül folytatnák karrierjüket.

A Gránit Alapkezelő Zrt.

Ügyviteli koordinátor

munkatársat keres csapatába

Feladatok

  • Bejövő, kimenő és belső iratok iktatása iktató rendszerben,
  • dokumentumok továbbítása az illetékes terület részére,
  • hivatalos dokumentumok, szerződések aláíratása, dokumentumok útjának koordinálása,
  • szerződések rendszerben történő kezelése, nyomonkövetése, felügyelete
  • szerződések és dokumentumok papír alapú lefűzése,
  • beérkező számlak rögzítése,
  • számlajóváhagyási folyamat elindítása, nyomonkövetése
  • riportok készítése, ad-hoc feladatok
  • szoros együttműködés a számviteli területtel és kapcsolattartás más társosztályokkal.

Elvárások

  • Dokumentumkezelésben szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent

  • Számlarögzítési tapasztalat
  • Nyitott, kommunikatív személyiség.
  • Ha nem a problémát, hanem a megoldást látod.

Amit kínálunk

  • Határozatlan, teljes munkaidős szerződéssel várunk;
  • Versenyképes bérezést kínálunk;
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz;
  • Home officera is van lehetőség;
  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
  • Családbarát munkahely vagyunk;
  • Mobiltelefont és cafeteriát biztosítunk.

Munkahelyi extrák

  •  Céges étkező
  •  Zuhanyzási lehetőség
  •  Kerékpártároló
  •  Sportolási lehetőség
  •  Óvoda
  •  Ingyen gyümölcs, nasi
  •  Ingyen kávé, üdítő

Munkavégzés helye: XIII. kerület, Váci út 17. irodaház

Jelentkezés módja: önéletrajzzal a recruitment@granitalapkezelo.hu email címen.