Titkárságvezetőt keresünk az Igazgatósági asszisztencia területre
Fő feladata magában foglalja:
- vezetőségi asszisztencia koordinálása
- terület adminisztrációja
- egyedi felsővezetői igények kezelése
- irodai beszerzések
- projektkoordináció
- céges programok szervezése
- naptárkezelés, határidők nyomon követése, megbeszélések szervezése, összehangolása (egyeztetés, meghívók kiküldése)
- programok, találkozók, üzleti utak szervezése, adminisztrációja
- partnerekkel történő vezetői kapcsolattartás támogatása
- üzleti partnerek fogadása
- megbeszélések szervezésében nyújtott támogatás és dokumentációk összeállítása
- külső és belső információátadások
- beérkező anyagok, feladatok, információk rendszerezése, szükség esetén területek felé történő továbbítása és kapcsolódó határidők figyelése
- aláíratások kezelése
- pénzügyi elszámolások adminisztrációja
A munkakörrel kapcsolatos elvárás:
- felsőfokú végzettség
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- magabiztos, középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
- dinamikus, önálló, pontos, megbízható munkavégzés, terhelhetőség
- bizalmas információkezelés
- jó szervező – és kommunikációs készségek
- agilitás és rugalmasság
- tanulni és fejlődni akarás
Amit kínálunk:
- felsővezető mellett szerezhető értékes szakmai tapasztalat
- változatos és felelősségteljes tevékenység
- megoldásorientált, dinamikus munkahelyi légkör
- barátságos, támogató környezet
- nemzetközi kitekintés
Jelentkezés módja: önéletrajzzal a recruitment@granitalapkezelo.hu email címen