Irodai adminisztrációs gyakornok

Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keressük azokat a szakembereket, akik egy professzionális, inspiráló és támogató szellemi műhely keretein belül folytatnák karrierjüket.

 

Főbb feladatok:

  • Több osztály kisegítése, támogatása
  • Számlák rögzítése, rendszerezése
  • Havi kontrolling jelentések előkészítésében való részvétel (Microsoft Excel-ben)
  • Ügyféldokumentumok rendszerezése
  • Ügyféldokumentumok nyilvántartásának vezetése
  • Dokumentumok szkennelése, lefűzése
  • További adminisztratív feladatok

 

Amit elvárunk:

  • Rugalmasság, amiért több osztályon kell mozogni egy hónapon belül
  • Nyitott személyiség, aki nem ijed meg tőle, hogy akár több kollégától is kaphat utasítást
  • Felhasználói szintű Excel-, Word- és PowerPoint-ismeret

 

Ami előnyt jelent:

  • Admin feladatokban való tapasztalat
  • Heti 25-30 óra vállalása

 

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz;
  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
  • Szakmai gyakorlat igazolása

 

Modern munkakörnyezet, munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, V17 irodaház

Jelentkezés önéletrajzzal a recruitment@granitalapkezelo.hu e–mail-címen.