Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keressük azokat a szakembereket, akik egy professzionális, inspiráló és támogató szellemi műhely keretein belül folytatnák karrierjüket.
Főbb feladatok:
- Több osztály kisegítése, támogatása
- Számlák rögzítése, rendszerezése
- Havi kontrolling jelentések előkészítésében való részvétel (Microsoft Excel-ben)
- Ügyféldokumentumok rendszerezése
- Ügyféldokumentumok nyilvántartásának vezetése
- Dokumentumok szkennelése, lefűzése
- További adminisztratív feladatok
Amit elvárunk:
- Rugalmasság, amiért több osztályon kell mozogni egy hónapon belül
- Nyitott személyiség, aki nem ijed meg tőle, hogy akár több kollégától is kaphat utasítást
- Felhasználói szintű Excel-, Word- és PowerPoint-ismeret
Ami előnyt jelent:
- Admin feladatokban való tapasztalat
- Heti 25-30 óra vállalása
Amit kínálunk:
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz;
- Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
- Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
- Szakmai gyakorlat igazolása
Modern munkakörnyezet, munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, V17 irodaház
Jelentkezés önéletrajzzal a recruitment@granitalapkezelo.hu e–mail-címen.